sweet sixteen

Grattis till mig själv!
Till den unge som går på södervärn och missat att idag är min födelsedag kan jag bara säga en sak - retards.
Jonathan och Sandra, mest jonathan då med lite hjälp från josefin också har nämligen tappetserat hela Södervärn med bilder på mig där det står GRATTIS ANDREA. Nu vet hela skolan vem jag är och helt random personer som jag absolut inte känner har kommit fram till mig och sagt grattis. Sen att Jonathan springer runt och säger till alla att "ska du inte säga grattis till henne? hon fyller ju år!" har ju inte minskat de många grattis man fått från främlingar. haha men sure, tanken som räknas eller hur? Det var bara helt otroligt väldigt pinsamt, det är allt.
Jag berättar mer om min dag senare, nu skall jag göra mig iordning för släkten. pussshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0