your hair, your eyes, your old Levi's

Skolan idag och sen hade jag verkligen inte ork till något annat, så jag gick hem lagade till lite nudlar innan jag gick och la mig. Vaknade nu för en stund sen, tänkte bara skriva av mig lite innan jag gick och la mig igen. Mår inte sådär jätte bra just nu, känns nästan som febern är på väg men får ta och sova bort det helt enkelt.
På gympan idag föresten, så skulle vi springa 25 varv runt där uppe vid läktaren. Varvade Tova och Becca två, nästan tre ggr men när jag kom till 22 råkade jag, klantig som jag är, snubbla när jag skulle hoppa över den där lådgrejsaken mitt i skiten så jag ramlade i marken ganska hårt och nu haltar jag som en gris. Mitt ben är ganska så svullet med men det går nog över.
Nu ska jag gå och lägga mig igen, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0