call me the white

Jag har tråååååk.
Idag var det skolan, började tio i tio. själv vaknade man tjugo över tio, kom till skolan ungefär halv tolv - jag var dukitg och gick hela vägen dit eftersom det inte gick någon buss!
Kom till skolan 15 minuter efter so:n börjat, så det blev 45 min so ist för 60. Sen var det en timmes luch innan vi hade matte, som vi slutade efter. Efter skolan drog jag, Nadjuu och Becca till stan där vi kollade runt lite och gick från först McDonalds sedan till Max. tjockisar! ... (sedan fortsatte vi till Sibylla, men kunde inte stilla hungern ens där så då prövade vi Take Away men Becca klarade inte kryddorna så då tänkte vi att Alis skulle vara bättre, men nej för där blev Tova rädd för en Cola burk. Efter Alis prövade vi en massa små kioskar, men det var alldeles för dyrt! Och när vi kollat varenda kiosk i Visby gav vi upp! No maat är tillräckligt mättande för oss eftersom att vi är såå feta! (=  )  Men oj vilken rolig text!
Men i vilket fall som ville inte Nadja vara fet så hon gick och gymmade, Becca och Tova åkte hem and so did i.
Nu får någon hjälpa mig hitta någon slags underhållning för jag dööör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0