can kiss away

Det är sjukt hur noll tidsuppfattning jag har. Det kan bero på att ända sen jag kom hem har jag varit helt noll i huvudet, inte tänk samma tankar som innan jag åkte. Eller så kan det bero på att jag inte har någon mobil eller något, så jag har alltså ingen klocka eller telefon eller något. Det finns alltså inget sätt att få tag i mig heller. Konstigt nog så klarar jag mig, jag har inte bryt mig något alls om att jag inte har någon mobil alls faktiskt, förutom när jag var i spanien och när jag precis kom hem och allt bara hände.
Igår behövde jag inte gå till skolan, jag var istället med syster.
Eve-Syster-Nummer 1. Den första jag tänkte på när jag kom hem, den enda jag inte kunde slippa tänka på och som jag det första jag gjorde när jag kom hem åkte hem till och som fick mig stadig igen, stabil och back to normal. Så om någon försöker säga till mig att hon inte är min syster, om någon ens andas något om att vi inte är syskon på riktigt då..då..då..är ni dumma! Nej men ni skulle inte våga, bara en syster kan göra så där, bara min syster kan få mig att glömma helt vad som precis hänt och få mig att känna att allt är precis som de brukar vara. Bara min syster.
Hur som helst, var jag inte i skolan idag heller. Imorgon ska jag försöka orka, mest för att jag saknar alla. Men igentligen så orkar jag inte med folk for the moment, jag vill mest bara röka. Jag är rök sugen. Behöver nikotin.
Nu börjar eve bli jobbig. Jag är inte konstig, jag är inte sur på dig och jag är inte hög! Okej? GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0