closer to the heart

Spanien.
Jag langtar hem sa sjukt mycket, men jag klarar mig.
Jag saknar normala personer i min egen alder som pratar svenska. Ingen, absolut ingen i spanien kan prata spanska. Hello och bye ar ungefar vad de kan och engelska for dom ar som turkiska ar for mig! Inte for att det ar jatte hemskt har, men alla pussar ar lite for mycket for mig. Speciellt nar jag inte far valja sjalv vem som pussar mig. Och om en till spanjor borjar forklara for Coral hur otroligt vacker jag ar pa ett sprak jag inte fattar samtidigt som alla star och ler menande mot mig sa kommer jag skjuta mig sjalv! Okej, det dar lat lite.. ehm, ja konstigt men whatever. Man kan faktiskt fa nog av komplimanger, trust me. Spanjorer ar laskiga.
Idag ar det iallafall Kings day. Engelska namnet, spanska har jag fortfarande IG i sa forvanta er inget. Svenska skulle val vara Kungarnas dag antar jag. Spanjorernas andra julafton. Fick en del gulliga paket. Farmor och farfar fick en spabehandling och ar fortfarande ivag pa den. Jag vantar pa att Jesper och Coral ska komma over sa vi kan gora nagot, men har redan hunnit se tva filmer i vantan pa dom sa jag tvivlar pa att de kommer komma. Allt ar andan stangt idag sa finns nog inte sa mycket och gora i vilket fall som.
About the Nikotin sa far jag tillfalle att roka en, max tva cigaretter per dag. Igar rokte jag inte alls. Men jag ar listig, sitter hela tiden och forsoker rakna ut nar jag kan roka igen. Hade hela natt cigg grejen fixad i borjan nar jag gick ut och sov pa soffan for att som jag sa "pappa snarkade for mycket" vilket ju var sant for han gjorde det. och da kunde jag hur latt som helst ga ut och roka pa deras terass men nu har pappa kommit pa att han far rygg problem av sin sang och maste sova pa soffan istallet. Tjuv! jag tror han gor det for att kunna se pa tv. Och min andra fungerande "hej jag gar ut for att kolla runt/ta lite kort en stund"-idé satte farmor stopp for efter att jag hade fatt lov av pappa att ga ut och varit borta i tio minuter och kommer hem till en farmor som kramar och pussar mig med tarar i ogenen for att hon varit saaaaa orolig for mig. jag menar, kom igen? Nu vill hon iallafall inte att jag ska ga ut sjalv mer, maste ta med nagon annan sager hon. pappa tycker hon ar lojlig, jag tycker hon ar lojlig, alla tycker hon ar lojlig men tror du hon bryr sig? nej. Okej, nu borjar jag lata som en bortskamd snor unge som inte har kul alls. Men det har jag faktiskt, jag bara gillar och klaga och eftersom jag inte kan gora det lika mycket har i spanien som hemma eftersom jag maste spela nice girl har sa far ni hora pa det istallet. sanningen ar att jag faktiskt har ganska kul har. imorgon ska jag shoppa, a lot! Det ar ju rea for fan ;) Ahhh lycklig!
Nu ska jag lata er vara, jag saknar er so fucking much, glom mig inte for jag ar snart hemma igen! Pussshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0