dirty rich

Idag var det som sagt shoppish. Blev inte lika mycket som planerat men imorgon blir det mera. Me love. Seriost, nu nar det ar rea har ar det svart, valdigt svart att hitta ett par jeans over 300 kr. En troja kostar kanske 50 kr max med vissa undantag. helt galet, allt ar kaos och ni skall bara se hur affarerna ser ut. Klader all over the place, people are like crasy. Och vad mer? jo, dom har typ sin julrea i tva manader, vad far vi pa gotland? en vecka typ. Oppet tider? fran 10.00-22.00 men en break mellan typ 1-2 till ungefar halv fem, halv sex. me like.
Kande nu mest att jag ville skriva nagot, lurade ju ivag pappa fran datan en stund genom att snallt beratta att Los Simpsons visades pa kanal 8, han skuttade lydigt ut till soffan for att upptacka att vad jag utelamnat var att det bara visades pa spanska. muahahah!
Nu later det iaf som valdigt mycket stoj fran koket. Kanske Coral kommit over nu med? Tror jag skall ga ut och kolla vad som hander istallet for att sitta har och do. Ha det sa kul i skolan imorgon medans jag ar ute och shoppar garnet! spanska-pussar&Swedish-hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0