känna din kropp emot min

SOMMARTIDER HEJHEJ!
Bästa vinterlåten? ohja

Kom precis hem, åkte in till stan runt.. åtta? hem till Becca innan vi mötte upp Nadja vid Sibylla. Efter det var det hem till Robin som gällde, korvpartey men eftersom vi är så snygga kom vi in iaf ;) haha efter ett tag började vi röra oss mot Rusta området iaf där det skulle vara fest, men fest var det ju inte förens vi kom dit. Då var det en jävla massa yr alltså - tårar, slagsmål och allmänt förökande. Träffade en massa folk som jag inte träffat på jäääätte länge, och ännu fler som man inte riktigt känt förens nu. Skulle varit hemma vid tolv. Nu är klockan tre. Pappa sover, får se vad han säger imorgon.
Nu skall jag ta och sätta på en film innan jag kryper i säng. PUSSSSHEJ
Föresten har jag typ gjort av med två ciggpaket på den här kvällen. Hur lyckas man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0