life will smile

Jag har varit muuuy muuuy muuuuy sjuk de senaste dagarna. Jag är fortfarande sjuk, men nu måste jag bli frisk för imorgon skall jag till skolan annars får jag inte se Chris Brown, och jag ska se Chris fucking Brown! Därför måste jag bli frisk nu, känns inte som det kommer hända men jag försöker. Så, för att bota illamående, feber, halsont, snuva, yrsel, huvudvärk, hosta och öron som piper - vad gör man då? Jag har prövat att sova, att bara ligga ner och ta det lugnt. Jag har precis spenderat tre dygn i min säng utan att det har hjälpt så jag behöver en ny plan, en bättre plan! Idéer fort fort fort fort fort tack!
En cigarett kanske hjälper? Jag ska testa! pusssshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0