one'80

Igår var första dagen i skolan för mig. Träffade alla mina babes som jag inte träffat på år och dar. Det sjuka är att alla mina lärare vet om vad som hände i madrid och att vi haft inbrott, när jag frågade Bosse om det så svarade han att nej det var inte pga att farmor gått runt till alla och klagat, nej dom hade tydligen haft något konferans möte eller något sånt där de sagt det. helt sjukt. Den enda som inte visste var min gympa lärare, och hon tyckte inte om min ursäkt till varför jag inte hade med mig gympakläder, taskigt tycker jag! Lite sympati borde man väl få? Tydligen inte, snyft. Efter skolan hjälpte älsklings Nadjuu mig att fixa cigg genom att höra av sig till Fredrik åt mig, bara för jag inte har någon mobil. Efter det var avklarat följde jag med henne hem och satt och pratade en stund innan jag begav mig hemmåt och gissa vad? jo, jag fick min resväska! Wiiiho, äntligen lite kläder för fan! jag trodde jag skulle avlida och dö helt skabbig och utan resväska, men helt otroligt så klarade jag mig faktiskt!
Wow, nu hittade jag bilderna ifrån spanien. Skall nog ladda upp dem. Hold on a minute, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0