she is

Jag ar framme nu. Spanien.
Mina linser skaver, jag fick inga nyars raketer och vara vaskor kom inte med varat plan. wiho!
Tur for mig var att jag hade min klanning, smink och klackskor i mitt handbage sa jag sag inte helt fuckad ut iallafall, aven fast jag inte fick tid att sminka mig forens typ halv tva pa natten. Faktum ar att aven fast jag inte hade smink pa mig var jag absolut snyggast dar. maha, helt ego. nej men jag maste muntra upp mig sjalv for alla min vanner hade roligare an mig igar kvall och jag ar fast i en lagenhet i spanien och allt jag kan tanka pa ar nikotin. Ni vet vad som ar varst? Nar man har en cigaret i handen men inte kan roka den. Pa tva dagar har jag rokt en cigarett. Det var igar natt nar alla lag och sov. Jag var ocksa javligt trott men jag lag och vantade tills alla somnat sen smog jag ut och rokte. ahh, jag vill ha natt igen!
Jag saknar alla sa sjukt mycket, langtar tills jag ar hemma igen! pussss och forlat for min jobbiga text utan à ã och õ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0