will never come

Jag skulle till skolan idag, det är sant!
Men jag lovar, min väckarklocka rinde inte! Och iaf den gjorde det så var jag waaay för trött för att vakna av den, det är ett dåligt tecken. Så när jag vaknade vid typ elva så ville jag inte gå till skolan, även fast jag fortfarande kunde. Jag vet att mina lärare säger att det är mycket bättre att jag går till skolan om jag försover mig än att jag bara stannar hemma men det är inte sant! När jag försover mig och kommer försent så blir dom argare på mig för att jag kom till skolan än de blir om jag stannar hemma istället, iaf Karin. Wiola har blivit snällare, hon skriker inte så mycket på mig längre.. eller så kanske det bara är jag som inte träffat henne på länge? Nej så kan det inte vara. Karin är dumihuvet och Wiola är snällsnällsnäll (gämfört med hat objekt nr 1 iaf) , och låt mig säga er en sak - när Wiola inte längre är elakaste personen i världen längre då är något fel, mycket fel! Och oj, nu blev det alldeles för mycket "jag hatar mina lärare"-text här. Poängen var att jag skall försöka vakna imorgon och komma till skolan då, någon som hänger med till stan efter? Andrea vill shoppa och sola. Mest sola, så någon får hänga med mig och fixa brännan. bara 8 dagar kvar nu föresten. CIAO! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0