without a gun

Skola idag. Lika seg som alltid. Efter skolan gick man med Julia till stan där man träffade Therese och Rasmus, som köpte cigaretter till mig. Thank you :) Sedan kom Nelly och J T & R förvsann iväg, J & R för att de skulle fika och TK försvann iväg med för att träffa två andra tjejer . Så jag och Nelly gick mot McDonalds där hon köpte en glass och satt och åt på den medans vi pratade om helt random saker när killen som satt brevid oss helt plötsligt reser på sig och slänger en tjugo på bordet framför oss med orden " jag tänkte bara bjuda er på varsin glass för jag kände mig glad idag, inga konstigheter, bara glad". Han såg inte så glad ut, men snällt var det iaf, lite läskigt, men snällt. Kom upp lite bilder i mitt huvud på typ Ebenezer Scrooge (a christmas carol you know) , killen som blir hemsökt av tre jul andar och som i slutet blir helt snäll. Jag tror den här killen var som han Scrooge, och att han precis varit med om en sån där helt 180 turn around och nu ville vara snäll mot folk och göra god gärningar. Jag tackar iaf, för tack vare den här killen fick jag en helt egen (?) McFlury Lion Delux eller var den nu hette. super god! Julia och Nelly var dock väldigt djävulska och tog typ all min goda sås och de där små bitarna som är i såsen, inte snällt! ;O
För just det, Julia och Elin kom ju sen med :) haha
Hur som helst snyltate skitungarna cigg på mig, sedan tog vi bussen åt olika håll och nu sitter jag här, har gått igenom lite av mitt so arbete, ska nog avsluta det här bloggandet, laga mat och sen göra klart det innan jag hoppar i säng.
Önska mig lycka till(!) för jag haaaatar so. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0