because i'm bad

Bad, bad, bad.
"bad" som i dålig, inte simma i vatten bad.
Jag vågar inte ens kolla min statistik än, känns som om jag borde tappat ungefär 90 % av mina läsare vid det här laget.
I vilket fall ska jag ta till mig mod och kolla senare, men inte just nu. Just nu ska jag underhålla er - så gott jag kan nu för tiden ska jag väl säga.

Känns absolut inte som att det gått flera veckor på sommarlovet, vilket det nog inte har, eller så kanske det har det , vad vet jag? Ingenting längre.
Jag kom på mig själv med att glömma bort en av mina bästa vänners födelsedag idag. Trots att jag hela vårterminen fått datumet inmatat i mitt huvud, och att jag skulle kunna det i sömnen. Men just nu har jag knappt någon aning om det är tidag eller söndag, juni eller december, den 5:e eller den 28:e. Det är hemsk. Men jag ber om ursäkt.
Och ett jätte stort grattis till min älskling och nästan blivande sambo.
 Grattis Grattis Grattis!

Jag älskar dig min egna lilla kaj!

Back to me, de dagar av sommarlovet som nu förflutit har varit grymma, vi har hunnit med det mesta och bättre blir det.
Det har varit nattmys på Erikas balkong med tee, ciggareter och äppelbitar, solnedgångar lite här och där, fotboll hos markus, massor med tofta, party, tältning, spökhus, bad i hav, poolar och sandgropar, och en massa med sol.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men sommarkänslan har kommit ikapp oss.
Nu är det dags för mig att säga godnatt, ni lär nog som ni antagligen förstått vid det här laget inte höra sådär jätte mycket ifrån mig. Men lite lär jag nog skriva, så ge inte upp hoppet.
Sov gott allihopa.    
Puss och ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskling, tack tack tack så jätte nycket! Du är bäst gumman. <3

2009-06-30 @ 10:27:12
URL: http://jglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0