can't you see what i see

Dags för lite blogg. blir inte så mycket av nu när man bor hos mammsen, jag kommer bli bättre senare.
Just nu sitter jag och känner mig helt tjejig. Gjorde värsta fotbadet och hade ett litet pedikyr moment. Tyvärr är nagellacksförådet inte det största här ute i västerhejde. Snart ska jag ut och sätta mig på terrasen med lite geografi bäcker och skriva på min so uppsats om typ I- och U-länder. Det är mys väder ute. Inte iskallt och inte "hejjagsmälter"varmt.

Helgen spenderades förresten, eftersom jag inte haft tid att uppdatera, först med klassfest på fredagen (därav mitt jätte gulliga inlägg tidigare), almedalen på lördagen, och studentgrej på söndagen. mysig helg!

nu är det dags för mer plugg. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0