kids of the future

Sitter här med hårfönen i högsta hugg. Alla taggar till och på facebook har de flesta  BAL skrivet på sin "vad gör du just nu?" ruta.
Balen börjar klockan sex. Planen är att jag ska fixa ihop det sista här hemma, ta bussen hem till Tova där jag och tjejerna fixar det sista av sminket, klockan tio i fem ska vi möta mr S vid typ signalen eller något så att han kan köpa cigg till oss, sedan ska jag gå bort till Puma parkeringen där limosinen hämtar upp oss, tar oss en sväng runt Visby innan vi till sist blir av släpta utanför dörren till skolans matsal där balen ska äga rum.
Slarvigt skrivet och inte så intressant för er att läsa, but still - det här är början på min kväll och slutet.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0