love don't live here anymore

Jag har varit dålig. Extremt dålig, jag vet - förlåt.
Men det är så mycket just nu och det känns som om man aldrig har tid för datan längre.
Nu kommer jag ge det ett försök iaf. uppdatera er om det jag missat.
Here we go.

Balen fick jag aldrig någon chans att riktigt skriva om, men det var sjukt.
Jag trodde aldrig vi skulle ha så kul som vi hade, för det hade vi. Grymt roligt.
Det var ett perfekt slut på vår perfekta tid tillsammans.
Och om jag ska beskriva kvällen med ett ord - crazy.

Skolavslutingen -
Dagen har jag redan skrivit om men kvällen däremot har vi fortfarande kvar att skriva om, vid sex tiden skulle jag gissa på hade Tovas mamma bokat bord för oss på kina restaurangen, men eftersom det är mig vi snackar om kom jag ungefär 40 min för sent, och tjejerna hade snälla som de är redan beställt åt mig. Vi åt en jätte god middag och pratade en massa minnen innan det var dags att bege sig neråt almedalen för att kolla läget, där var det helt dött. Så vi bestämmde oss istället för att dra till en fest vid gråbo. väldigt mycket bråk, poliser och kaos där. Till slut tröttnade alla och vi drog neråt almedalen igen, ganska värdelöst at first. Men helt okej, jag och elina körde våran lilla "hej stå på scenen och sjunga för fulla ungdomar"-grej. Sen blev det lite segt där nere och vi drog oss istället uppåt donken. Vissa åt cheeseburgare medans andra körde på stulen glass. Blev en liten sväng upp till max med filip också där vi träffade David och några andra innan det var dags för mig att med sällskap av Andreas bege mig hemmåt Alex där natten spenderades.


Tova, Andrea, Rebecca, Anneth

Lödrag -
Dagen spenderades först med till mesta delen Sigrid, lite Alex också, innan jag senare mot kvällen gick bort till malmrosrondellen där jag mötte upp Rebecca och vi vandrade hem till Yesper där det bjöds på pizza och tårta. muy mys. När alla var mätta och belåtna gick vi ner till kallis där vi satt en stund och yrade innan jag och becca fick nog och började gå uppåt igen, av någon anledning fick vi dock med oss alla andra också och hamnade till slut hemma hos yesper igen. Den här gången stannade vi dock inte alls lika länge utan gick istället iväg och mötte upp Alex. Med hans sällskap gick vi ner mot stan och träffade lite folk innan jag och becca vid halv ett tog varsin buss hem åt olika håll.

Söndag - Tror jag mest tog det lugnt hela dagen innan jag mot kvällen drog mig in mot stan där jag träffade Emelie, Sigrid och Filip. De hade grillat lite och nu satt de på strandpromenaden och drack lite grann. Trots att jag missat första delen av kvällen kände jag att det inte behövde betyda att jag skulle missa den andra delen så jag gorde dom sällskap. När vindarna från havet började blåsa lite kraftigare, och lite kallare fick vi nog och gick först upp till st hans där vi satt en stund innan vi fick ett samtal från Nikki som sa att vi skulle komma ner till hamnen, sagt och gjort, vi gick dit. Tror vi hade ganska så kul innan kvällen avslutades för vår del liggandes i en soffa, tittandes på en film.

Jag vet att vi fortfarande har måndag, tisdag, onsdag, torsdag, och fredag att skriva om men jag orkar helt enkelt inte mer just nu, dessutom tror jag ni precis fick tillräckligt med läsning för just nu. uppdaterar mer senare.
Men ifall ni undrar så är jag nästan helt säker på att jag har feber. Mitt huvud dunkar, jag är helt yr, jag har aldrig haft så ont i min mage som just nu, jag tror jag ska spy ungefär var femte sekund, halsen är helt torr och jag går från att svettas som en gris pga av värmen till att sitta och skaka av kyla, vilket inte är normalt.

Trots allt detta är det spökhuset som gäller ikväll, så jag får väl hekt enkelt ta och svälja en massa fler värktabletter så allt det här går över.
Önska mig lycka till, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0