beutiful lie

Först och främst. Herregud. The fat face say what? och omg, Miss E is back.

Dagen har varit väldigt lugn, precis så som söndagar brukar vara.
Sigrid väckte mig vid kanske nio och sa att hennes mamma var där för att hämta upp henne och så försvann hon innan jag ens öppnat ögonen, sov vidare fram tills klockan var kanske tre då jag steg upp, satte på en film och bara dega. Någon timme senare snackade jag med Nelly och vi bestämmde oss för att mötas upp på stan och sola lite, sgat och gjort så gjorde vi det. Fick tillochmed lite färg :) Efter det så gick vi och åt lite och pratade en massa om lite allt möjligt innan vi fösvann iväg åt olika håll, men hemmåt båda två. Hann bara in för att lämna min väska innan jag var på väg ut igen för att träffa Andreas en stund. Det var mys. Nu sitter jag och pratar med syster på msn, skall nog snart ta och hoppa i säng. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0