could be the one

Kom precis hem från bion där jag Becca och Tova var och såg Män som hatar kvinnor. Jag måste säga, att för att vara en svensk film så var den faktiskt helt okej, tillochmed ganska så bra. Lite sådär halvskum som svenska filmer brukar vara men som sagt helt okej. Någonstans i början på slutet när allt är som mest spännande sitter Tova helt seriöst och håller för ögonen och när sen en skugga går förbi på bioduken börjar hon skrika som en gris mitt inne på bion. herregud! Min lilla fega gris. hahaha
För övrigt har dagen spenderats hemma hos Alex med först honom och Sigrid, sen bara med honom innan Felix kom och tog Sigrids plats.
Tror inte jag har skrivit om helgen heller så jag kan ju skriva lite snabbt och säga att i Fredags var vi på en massa ställen korta stunder innan vi drog hem till Kraft där det var fest, inte sådär jätte kul men det är väl vad man gör det till och jag var nog inte direkt på humör då jag visste att jag skulle upp tidigt dagen efter. För att avsluta fredagen kan man ju säga att det slutade med att polisen kom dit och folk sprang runt som galna inne i skogen och försökte att inte bli tagna.
På lördagen tog jag och syster båten upp till sthlm där vi shoppade galet, eller ja okej, jag mest då syster hade lite ont om cashflow. Vi var och åt jätte god mat på en thai restaurang Eve kände till och sen var vi också och hälsade på truls någon timme på hans jobb. det var trevligt.
Vid fem över åtta tog vi båten tillbaka till bääland och hem till Eve där vi slocknade ganska så fort av utmattning.
Allt som allt var det en trevlig helg.
Nu ska jag, eftersom vi är lediga imorgon, sätta på en film och mysa till den resten av kvällen. sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0