don't have to call

Jag mådde inte sådär hemskt bra imorse så istället för att gå till skolan stannade jag hemma och har haft en hel film dag då jag bara legat i min säng, utan att röra mig ens en milimeter och bara kurerat mig med alla möjliga sorters filmer ur alla genrer som finns. Hunnit fundera en hel del också, och kommit fram till vissa saker. Det måste bli en del förändringar, och nummer ett på min lista är - Sluta röka. Jag kan se att ni alla är väldigt förvånade, och tvivlande. Men jag ska verkligen försöka nu.
Imorgon blir det skola igen, det är skolan som är värst då jag alltid blir som mest sugen när jag sitter på tex en engelska lektion. Men, nu ska jag klara det här. Fast självklart så slutar man inte bara helt sådär utan jag måste börja skära ner först, okej? bra. Alla hjälper mig.
( Men.. med att hjälpa menar jag att ifall jag börjar tigga på mina bara knän om en cigarett så ger ni mig en! okej? )
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0