is it broken?

Nationella idag. Gick väl sådär.
Och sen So. Matte. Stan. Becca. Hem.
Har duschat och allt, så nu känner jag mig fräsh igen och kvällen börjar sakta falla på plats så jag börjar nog tagga till alltså!
Nu är planen tror jag, att jag ska fixa mig, klä på mig och sen antingen hem till Nikki där Sigrid och co kommer vara och förkröka och sen åka till follingbo. Eller Träffa Becca och Tova och ta bussen med dom till follingbo, ELLER vänta hemma tills nadja och dem tar bussen ut till follingbo och åka med dom. Tror det blir Nikki eller B&T. Hur som helst så leder alla vägarna till rom. eller hur?
Som ni kanske fattar då är det fest i follingbo, vet inte vem som har festen, hur många som ska dit eller vilka som ska dit. Men jag skulle gissa på MASSOR. Med tanke på att varje person jag snackat med har planerat att dra ut dit, och/eller har typ tio andra vänner som ska dit med sina kompisar. Romapack, hemsepack, donnerungar, visbybor och alla möjliga random folk från överallt på gotland. jaa, det här lär spåra ur. Men önska mig lycka till för nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0