keep me moving on

Kom nyss hem. Har varit med nelly hela dagen, det har varit rätt chill. Åkte och åt lite mat på max och sen hem till henne och chillat framför tv:n till en hel skum film. "Den som talar, den försvinner." den där repliken har fastnat alltså, helt creepy röst också. men äh, svenska filmer ni vet. dom är skumma. Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra, en del av mig säger åt mig att ta fram mina so bäcker och plugga inför so provet imorgon, medans den andra delen säger åt mig att hallå? du är helt slut körd, skit i provet det kommer ändån gå åt helvete, gör något kul! Jag tror jag ska sätta på twilight och somna till den, jag har blivit helt fast alltså, jag fattar inte varför men filmen har iaf fastnat och hela dagen har jag gått runt i något Edward Cullen abstinens stadium. Det här går ju bara inte, så jag tror jag måste sätta på filmen bara därför att och försöka komma över detta dilemma.
Föresten så fick jag VG+ på mitt muntliga nationella i engelska och 1 poäng ifrån MVG på hörförståelsen och det skrivtliga nationella i engelska. jag är bäst!
Nu blir det twilight, kalla mig gay, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0