my wildest dreams

Kom precis hem. En kväll som såg ut att bli helt meningslös lyckades på något sätt bli en av de roligaste på grymt länge!
Jag och Sigrid tog det lugnt hemma hos mig hela dagen fram tills klockan var kanske nio då vi drog ut och mötte upp Nikki, Erik, Dennis, Andreas och någon. Lite så där halv gulligt olaga intrång hos någon innan vi drog till kollektivet eller något sånt där det var, och trust me, världens fest. En hel del lite sådär halvskumma personer men vi har vant oss nu, så vi kör på ett myyys! Festen är fortfarande på gång för fullt där, men kändes som det började bli lite för mycket av vissa grejer så vi gick, men nu funderar jag allvarligt på om vi ska tillbaka för helt seriöst så hade festen bara börjat, och när vi gick var den starkt på G uppåt. Jag vill ha meeeer. Ska prata med Sigrid om det nu. PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0