nothing else matters


Jag är kär.





Fick VG+ på min Nationella i engslska - uppsatsen. Det har alltså gått ganska så bra för mig under hela nationella i engelska. Kan därför helt ärligt säga att ifall inte Birger höjer mitt betyg så kommer jag bli jäävligt förbannad, med tanke på att jag verkligen förtjännat minst ett VG, men ändån jävligt mycket mer. Att han sänkte mig från början var inte helt okej, men skit samma. För utom skolan har dagen spenderats ute i Roma med bönder. Sigrid tyckte jag skulle komma ut. Vid kvart i åtta sa Sigrid att min buss hem gick, inte helt sant då sista bussen hem gick vid halv sju. Lögnare där liksom. Okej, nej det var hennes pappas fel. I vilket fall fick jag damp och kände mig väldigt utsatt där bland alla bönder och inte kunde ta mig hem. Efter väldigt lång tid gick iallafall mamma med på att hämta mig, TACK!. Och jag var hemma runt halv tio. Tack vare detta så fick jag heller inga ciggaretter eftersom affärerna var stängda. BAJS.
Nu håller jag på och dööö! Men jag kanske borde börja vänja mig, med tanke på att jag ska sluta.. eller hur?
Nu skall jag iallfall ta och hoppa i säng, helt slut är jag! Pusss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0