nothing is real until it's gone

Klockan är tio över sex. Kom hem någon gång efter tre och ända sen dess har jag städat och städat. Hela köket är rent, ovanligt rent och antagligen renare än någonsin. Nu ska jag bara städa lite inne på toan och kanske mitt rum också, men innan jag gör det ska jag nog ta en dusch.
Imorgon tar jag och syster morgon båten till sthlm där jag ska hitta en skinjacka och shoppa så inutihelvete. Fem över sju går den. Har ingen aning om hur jag ska komma upp med tanke på att nu är kvällen planerad som så att några av mina tjejer ska komma hit och vi ska förfesta lite innan dom (och kanske jag) drar vidare någon annanstans. Vart någon annanstans är har jag ingen aning om. Men klockan tolv ska jag iaf vara hemma hos syster och vi ska mysa fram tills dess att jag somnar.
Nu tror jag det är dags att fortsätta. ta det lugnt ikväll! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0