people that are meant to be together always find their way in the end

Fredagen började hemma hos mig med lite förkrök tillsammans med Sigrid, Ida och senare även Becca och Tova. Vid nio tog  vi bussen ut till Follingbo där det var bygdegårdsfest. Helt sjukt fullt med folk på bussen och ännu fler i bygdegården. Kanske blev lite för mycket dricka och kärleksförklaringar, men alldeles lagom mycket dans och allämnt yr. Senare tog vi bussen in till stan, stapplade tydligen in hos Robin, den delen är inte sådär jätte tydlig så jag kan tyvärr inte säga så mycket om den stunden vi var där, men vi kom iaf på något sätt hem till Alex sen. Däckade i hans säng och vaknade dagen efter och mådde inte helt bra. Vi satt hemma där hos honom och tog det lugnt fram tills klockan var halv tre kanske och jag började röra mig hemmåt Eve. Satt där och pratade ett tag innan hon sminkade mig lite, jag bytte om och fräshade till mig lite innan jag gick hem till Farmor och åt födelsedagsmiddag eftersom hon fyllde år i Torsdags. Vid sex ungefär var vi klara där och jag gick tillbaka till Alex där jag och Sigrid hjälpte peder lite med att laga mat, och sedan satt och chillade där resten av kvällen fram tills klockan var kanske halv elva-elva då Alex drog med Filip och Krille som också var där iväg mot innerstan där de skulle på fest och jag och Sigrid gick först till Donken, eftersom hon var så sjukt sugen på paj och cola, innan vi gick hem till mig, satte på en film och somnade innan halva filmen ens visats. Första lugna kvällen på länge, det var mys. :)
Idag har jag fortsatt på den lugna banan och jag och Sigird har mest suttit klistarade framför tv:n med varsin kopp med te och choklad innan hon vid halv fem tog bussen hem och jag fortsatte på samma väg vid börjat med gosip girl och one tree hill. Nu skall jag bara skriva lite med älsklings syster på msn innan jag sätter på en film och kryper i säng tidigt. Godnatt hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0