smile for me now

Jag får ingen sömn längre! Förutom på mina lektioner då förståss, men det är inte bra, det är inte så det ska vara har jag kommit på. Jag måste få lite normal sömn i min säng, och hade därför tänk gå och lägga mig tidigt ikväll. Men nu visar det sig att vi tydligen har svenska beting tills imorgon. Jag orkar verkligen inte. Min hjärna är helt frånkopplad och allt jag tänka på är hur mysigt det skulle vara att krypa i säng nu på en gång. Klockan är liksom redan tio i elva och om jag skulle göra min svenska läxa ikväll kommer jag aldrig komma i säng vafan, så jag tror jag hoppar det. Föresten har vi beting i spanskan också som jag ska göra. Inte helt säker på när det skulle vara klart, men om vi skiter i svenskan kan vi lika gärna skita i spanskan, eller hur? Ja, det låter toppen. Nu skall jag sova, äntligen! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0