take your life with cocaine



Var hos tandläkaren idag, hade tydligen inte varit där på två år nu. Men det jag kommer ihåg från när jag var där sist var att jag hade helt perfekta tänder, ingenting har förändrats och deras återkommande replik var "dina tänder är perfekta". Så det var väl bra, snart tre års rökande och det har inte blivit någon större skillnad. Efter man varit hos tandläkaren gick man iaf och träffade Sigird och vi drog hem till Alex där vi chillade typ tio minuter innan han fick bråttom till bussen och vi försvann vidare hem till Nikki. Där var det ännu mera chill, och vi satt och gjorde ingenting hela eftermiddagen/kvällen. Det var en helt perfekt tisdag kväll, för det är inte alltid man orkar göra någonting och att då bara sitta hemma hos nikki med dom personerna man gillar mest och bara ta det lugnt är helt great.
Vid nio tog Sigrid bussen hem och jag vågade inte chansa på att åka med några hållplatser och hoppa av vid typ Maxi, för sist jag skulle det vet ni ju vad som hände. inte okej. Så ist gick jag. Nu sitter jag hemma, har satt på en film och tänkte bara ta en pause och skriva av mig lite, men tror nog inte att jag kommer orka se klart filmen heller för jag är så jävla trött. Jag antar att de där stunderna när jag sov på fysiken, spanskan och hemma hos nikki inte hjälpte. jag är fortfarande trött!
Men aja, nu ska jag iaf sätta på filmen igen. puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0