tonight you're falling in love

Nu blir det blogg. äntligen! (eller något sånt)
SLutet på lovet var ingen höjdare. På torsdag fick men feber och blev säng liggande fram tills på söndagen. Okej, med ett litet undantag för typ fredagen då det var fest ute i hogrän. Mådde inte sådär jävla bra alltså, utan hade verkligen använt alla mina sista krafter till att ta mig ur min säng. Men det gick ju som det gick ändån, och om man bortser från hur pissigt dåligt jag mådde hade jag ändån ganska så kul. Och hallå? Jag kände mig ungefär likadan som när jag är as packad. nästan, så febern hade ju nästan en önskad effekt - men bara nästan.
Nu är lovet long gone känns det som och hade första skoldagen på över en vecka idag. Ganska slapp dag faktiskt, eller ja, helt oseriös iaf. Matte, Svenska och Engelska var man ju helt utan lärare pga olika anledningar. mest på grund av nationella. Och So:n var ju typ helt hejhopp gör vad ni vill eftersom vi hade Anneli som vikarie, så då blev det ju bara en massa snack mellan us girls. massa prat om helgen, och stunder vissa personer vill glömma, men också en väldigt massa planerande inför Beccas födelsedag this lördag. Vi hoppas att det blir lyckat!
Nu känns det som att det räcker för kvällen, jag ska istället ta en ciggaret och hoppa ner i min helt nybäddade säng i mitt nydamsugna rum (jag gillar att skryta!) och sova. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0