utan din luft i mina lungor

Rättegång. Vi vann ju målet såklart, inte direkt överraskad. Fick 5000 kr i skadestånd. Wiho! Nu får jag min skinnjacka trots allt ju!
Hela skiten var över lite efter tio, då drog jag hem och chillade lite ända fram tills Sigrid kom hem till mig runt halv tolv :) Vi drog ner på stan och hon köpte lite smink och en ny sjal. One step closer to mormor-stilen ;) haha
Sen drog vi runt lite överallt i innerstan och tog ganska så många roliga bilder. Orkar inte lägga upp alla nu, så vi tar det imorgon istället. När klockan var lite innan tre iaf så drog vi två hem till Alex där vi sen satt och myste tills klockan var lite efter fem och jag då istället drog hemmåt Eve. Vi pratade en massa och bara tog det lugnt, köpte även snabb mat, godis, läsk och choklad brownies på konsum och satte på en film. Det var mys :) Nu har vi iaf bokat båtbiljetter till sthlm så nu är det helt säkert att vi åker upp också. Vid fem över nio tog jag bussen hem och nu sitter jag här. Håller på och bränner över lite filmer på skivor så att jag kan sätta på en film nu innan jag kryper i säng. Måste hitta ett par skridskor till imorgon med. Aj hu, nu har jag mycket att göra. Ska se om jag hinner tvätta håret med, annars blir det bara en snabb dusch. Ta det lugnt ikväll allihopa! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0