she shine so bright

Nadja och Fredriks planer igår om att vi skulle hem till Richrad blev inte av och istället drog jag och Nadja vid tio tiden ifrån tjejerna för att träffa Kerstin och Erika som var hemma hos Bernat där det var, som kerstin sa till Nadja, "inte fest, bara några vänner som sitter och umgås.. och okej, några här kanske är lite fulla". Det var väl chill antar jag. Helt klart nytt folk iaf, men folk var trevliga och det var nog rätt så kul. Vi halv tre tiden bestämmde iaf folk att vi skulle hem till Nikki på efter fest. Den enda som inte var på den idén var nog Nikki själv och kanske jag och Nadja då som tyckte att nu borde kvällen få ett avslut och vi avrundade med ett snabbt besök på McDonalds innan vi begav oss hemmåt mig där vi somnade helt uttmattade runt fyra-halv fem tiden. Vaknade idag vid halv sex fortfarande helt uttmattad men gick iaf upp och har spenderat hela kvällen åt filmer på tv. Varit skönt med en lugn kväll för en gångs skull, och vänta.. vet ni vad jag precis kom på? Jag skulle träffat Nelly idag ju. Aj du. Skit samma, vi får träffas i veckan istället. Nu måste jag försöka hitta kläder tills imorgon då vi tar spex foto. Men innan dess måste jag röka, annars tror jag nog jag kommer dö. på riktigt alltså. vet inte om jag återvänder till datan något mer ikväll, så godnatt hörrni!

Bilder från gårdagen ;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0