you make me sick

Vem fan tror du att du är egentligen? helt seriöst. vem faan tror du att du är? let me tell you. du är ingen.
För två veckor sen var du sneppet högre än ingen, men det var bara för att du hade henne. Du gav upp henne för att du tror att du fortfarande kommer vara någon utan henne. Men glöm det gubben, du är inte ett skit. Du har glömt vem du var innan du träffade henne, en äcklig liten nobody som kallades bög. Kan du gissa varför du kallades för det? jo just för att du är det. Ingenting har förändrats, du är fortfarande den lilla äckliga nollan som ingen tycker om, och jag tror det är dags för dig att börja minnas. Enda anledningen till att ni blev tillsammans från första början var för att hon tyckte synd om dig din äckliga lilla manshora. Jag kommer ihåg för jag var med vart enda jävla steg i början. Att hon sedan inte gjorde slut med dig var ju bara för att du hotade med att ta livet av dig ifall hon gjorde det och till skillnad från vissa så har hon ett hjärta. Du är äcklig. Tror att du kan komma här nu och tycka synd om dig själv, "buhu, varför älskar ingen mig?" well, tuff luck. Inte mitt problem gubben, men vet du vad som är det? du är. Att du inte bara kan släppa taget om det du själv gett upp och  gå vidare utan att försöka tracka ner på henne för att själv må bättre. Jag kan ge dig en heads up, det kommer inte hjälpa ett skit. Faktum är, att det kommer få dig att må jävligt mycket sämre. Trust me, jag behöver inte ens röra vid dig med en tång för att göra ditt liv till ett större helvete än det redan är. Jag tvekar inte för den som betyder mest för mig har du precis behandlat på det äckligaste och mest avskyvärda sättet jag kan tänka mig. Och att jag aldrig tyckt om dig gör ju bara saken enklare. Du är en äcklig liten fitta som precis tog ett kliv way out of his zone. Och nu säger jag åt dig att ta det där steget tillbaka igen för du äcklar mig såinutihelvete din lilla äckliga bög.

Kommentarer
Postat av: Miss E

you go sistah!

2009-03-17 @ 18:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0