väntar modigt på sparken

När jag imorse sa att jag mådde jätte dåligt och att jag inte orkade gå till skolan så var det faktiskt inte helt osant. Men jag behövde sömn, jag får ingen alls nu för tiden och utan sömn, och det här borde alla som går i skolan veta, så funkar inte kroppen riktigt som den ska. Jag behövde sova, inte för att jag var lat utan för att min kropp behövde det. annars tror jag nog jag hade dött eller åtminståne svimmat eller något!
Jag tänkte faktiskt gå halva dagen i skolan, men det blev inte så, för jag vaknade inte andra gången förens klockan var tio i två. och då så slutade vi ju faktiskt och det var bara helt onödigt för mig att gå till skolan. Istället gick jag upp, kollade runt lite på facebook och fixade mig innan jag tog bussen hem till Alex. Sigrid var också där en stund. Vi satt mest och kollade sjuka videoklipp på youtube. Men det var chill, man behöver faktiskt inte alltid göra något speciellt. Fem över nio tog jag iaf bussen hem till Nelly där jag hämtade mina grejer innan pappa kom och skjutsade hem mig. Nu sitter jag här och chattar med lite roligt folk. Skall nog snart sova, imorgon blir det iaf skolan och sen hem till syster.

Och föresten så har jag blivit helt galet kär i Erik Hassle ifall ni ville veta. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0