want to be like your rain


Igår efter skolan var det stan med Becca, Robin och Max som gällde :) Vi yrade på lekstugan och jag köpte ett par kattöron till spexet på måndag.
Efter det så var jag hos polisen med pappa, innan Sigrid kom och vi drog hem till Richard. Hemma hos Richard var också Andre, Alex, Lukas, Joel och två andra tjejer jag inte minns namnet på. Vi satt där ett tag och yrade innan de tog bussen ut till Martebo och vi gick hem till ngn Adam där det var fest. Nikki och dem var där och man träffade också på en massa roligt folk som man kände, eller lärde känna där. Men de mesta av folket där var, måste jag säga, helt random och oklara personer. Men vi hade kul ändån :) När klockan var kvart över två kanske gick vi mot donken där vi åt lite fyllemat innan jag och sigird begav oss hemmåt och de andra antingen hemmåt de med, eller tillbaka till festen.
Allt som allt var kvällen trevlig.
Nu skall jag och Sigrid ner mot stan för att försöka få tag i cigg och sen är det en kväll med tjejerna som väntar .
Min älsklings snygg becca fyller ju år idag så vi ska fira henne. :) Skriver kanske mer sen. pusssshej


GRATTIS MIN SNYGG BECCA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0