when i fall

Totalt meingslöst och jätte tråkigt, men jag märkte precis att pappa låst in sig på toan så att jag inte kommer åt att fixa mig för sängen, soo here goes ;

Ditt äldsta hångel? Jag har absolut ingen aning.
Vad tycker du om kärlek? Vad finns det att tycka?
När kramade du någon sist? Nyss
Saknar du någon speciell person? Kanske det
Har du svårt för att bli kär? Ja 
När kysste/hånglade du med någon sist? the day before yesterday
Ångrar du det? Inte än
Är du singel? Självklart
När fick du senast en komplimang? I get them all the time, men senast? måste väl varit för någon timme sen hemma hos Alex, Peder är ganska generös med komplimanger.
Har du hånglat med någon av samma kön? har du sett mig full?

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? Men ja
Hånglat med nån riktigt ful? tyvärr
Hånglat med fler än 50 pers? host host
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? HAHA?
Gjort något riktigt dumt? Vem har inte?
Gjort något du verkligen ångrar? Åter igen, vem har inte?
Varit nykter på nyårsafton? Hallå, det har alla?
Åkt ambulans? Nej.
Gjort nåt olagligt? ja
Blivit polisanmäld? nej
Slagit ner någon? inte seriöst
Skämts över dina föräldrar? men ja
Skämts över dig själv? Har hänt
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja.
Tar du droger? Nej, gör du?
Dricker du? Bara på helger
Vilka kläder sover du i? Trosor
Varit kär? Tyvärr
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Nej
Är du ensam nu? yyes
Vill du gifta dig? i framtiden kanske
Vill du ha barn? samma svar här

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag?
Såg dig gråta? Ingen aning
Fick dig att gråta? medvetet?
Du delade en cigg med? Syster
Du gick på bio med? Becca och Tova
Skällde på dig? Jag vet inte, men skulle gissat på typ Karin eller Wiola.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej
Kramat någon? Ja
Pussat någon? På kinden
Köpt någonting? Ja
Sjungit? Ja
Saknat någon? Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0