wish we were older

Kom hem för inte så länge sen. Imorgon är det nationella i engelska, har laddat upp med godis och festis för den långa skriv stunden. Birger sa ju faktiskt att vi fick ta med vad vi ville, eller?
För övrigt har jag idag varit i skolan, som var extra seg eftersom det var torsdag, efter skolan drog man en snabbis hem till Alex där Sigrid, Felix och Simon var innan jag gick hemmåt Eve där det var städning för hela slanten. Fast igentligen var det inte för någon slant, utan istället som tack för att jag hjälpt till och städa fick jag en jätte söt tröja från Fåfäng som jag blev helt in love with och underkläder för 800 spänn. Me love. Och jag säger det, jag kommer gärna tillbaka och hjälper er och städa om belöningen för något jag skulle göra gratis är kläder för 3100 kr. Tack syster och Dolla <3  Nu dampar sig datan och det går inte ens och skriva klokt, får fixa det sen, så jag tror jag tar och hoppar i säng. Kanske sätter på en film innan och kokar lite te, för jag blev helt plötsligt väldigt sugen på det. Ni får sova gott, godnatt!      





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0