you could have been a candle

Kom precis hem från syster. Jag älskar henne, jag älskar henne verkligen. På vägen därifrån kom jag på mig själv med att gå med världens största leende på läpparna, and it's all because of her. Hon gör mig glad och hon gör mig lycklig, utan att riktigt göra någonting alls. Det är sjukt, men det är sant.
Innan dess att jag gick hem till henne var jag hemma hos Alex någon timme, det var kul på det sättet som det alltid är när man är hemma hos Alex, det var chill och det var lagom mycket av allt. Vi satt mest och kollade på svensson svensson. Men det var som sagt chill. :)
Men ikväll ska jag för fan somna tidigt, så nu skall jag bara kolla lite grejer online, tvätta bort mitt smink, borsta tänderna och allt det där och sen gå och lägga mig. Sånt gillar vi. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0