young girls heart

Nationella i engelska idag. Gick väl lite sådär tror jag, men äh, godkänt är det ju ingen tvekam om att jag får - det får alla. Men just på det här skulle det kännas lite bättre med lite högre betyg liksom. menmen inget man kan göra åt det, vi får helt enkelt vänta och se hur det gick.
Efter nationella så hade vi vanlig engelska lektion. Eller vanlig och vanlig.. Skulle dela upp oss i grupper och köra någon liten typ pjäs på engelska. Jag var tonåringen som kvällen innan kommit hem way för sent, jonathan var min farfar, Max min pappa, Becca min lilla syster som såg upp till mig och Anneth min stora syster som fjäskade lite för mycket för M & J.
Förutom att Jonathan typ var en liten incest pedofil som raggade på sitt barnbarn Anneth var han också barnmisshandlare och drog ner mig på bordet och spankade mig inför hela klassen, MUMS. Kan ju säga att hela skiten blev liiite väldsam och att jag var offret.
Resten av dagen har jag varit hemma och tagit det lugnt, mår inte sådär jätte bra. Kan inte riktigt förklara men det är skit samma,
det går säkert över om jag får lite sömn.
Igår var vi lediga och jag spenderade dagen sovandes innan jag runt sju drog hem til syster där vi myste resten av kvällen.
Nu skall jag tvätta håret, ta en alvedon och sen krypa i säng med en kopp te eller något. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0