before it's to late

Fysik, idrott, so, lunch, och svenska, sen var våran skoldag över eftersom vi fick beting på spanskan. Jag åkte hem, åt lite mackor och sen började jag gå mot stan för att möta Julia. När man väl är nere på stan så ringer Julia och säger att hon tyvärr inte orkar idag, trots att det från början hade varit hennes idé och jag blev lämnad åt östercentrums grymheter helt själv. Gick runt, satte mig på en mur någonstans och ringde alla jag känner och försökte få dem till stan. Alla svek. Tillslut gick jag istället och slog mig ihop med Anneth och hennes familj. Efter att ha köpt lite underkläder och sagt 'YEEEEY' till lilla david ett visst antal gånger började jag istället, utan att ha fått min Kaffe Cool btw, att gå mot säve där jag mötte älsklings syster. Vi gick bort till gråbo, satt och pratade lite innan jag tog bussen hem till mig och skiljdes åt från Eve. Hennes morbror och hans son skulle komma ikväll. Jag vill också träffa dom, men det fick jag inte. Inte ikväll, men imorgon.
Nu laddar mitt tangentbord ur och jag ska snart börja med middagen. CAIO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0