chupa chupa

Gårdagen var trevlig med stan, almedalen och utkiksplatsen med en massa roligt folk och senare grillning hemma hos mig. Vi drack vin, grilla kött, korv och sen även grillad banan med smält choklad och glass. mums!

Idag blev man väckt av att Julia och Becca kastade sig över mig, åh mysigt..
Vi gick upp, åt frukost, Becca åkte hem och fixade sig, jag hoppade in i duschen och Julia gick ner och träffade tomas så länge. När jag äntligen kände mig lite fräschare började jag röra mig neråt almedalen där Julia och Tomas väntade på mig, dock var jag ju tvungen att köpa en Kaffe Coool på vägen. muahaha.
Väl nere i Almedalen satt vi och chillade en liten stund innan det var dags för Tomas att åka med båten och vi  med tårar i ögonen båda två sa hejdå och gick och träffade Rebecca istället.
Vi gick och satte oss vid Fredrik och några andra vid almedalen, men efter en stund var det dags för alla mina kära vänner att en efter en gå så jag förflyttade mig bort till Vickan, Filip, Julia, och alla andra av deras vänner isället. Efter ett tag kom även Elina och vi satt där och pratade lite, hade gräs krig och allt annat som hör till när man sitter i Almedalen. Det var grymt varmt och jätte mysigt. Sen blev det dags för Vickan och Julia att gå hem och äta och jag följde med dem uppåt och sen hem hit. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske plugga lite? jag har trots allt två fysik prov och ett matte prov på tisdag!
Nej, först tar jag nog och lägger upp lite bilder från de senaste dagarna på datan och sprider de online, det är väl ändån de viktigaste?
CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0