don't know what you been drinking

Rebecca säger:
HERREGUD
Rebecca säger:
pluggar?! på en dag när vi är lediga efter?
Rebecca säger:
det är ... legendariskt!
Rebecca säger:
det är sjukt chockerande
Rebecca säger:
måste heta det på facebook



tooova säger:
nu blir jag ganska nervös...
tooova säger:
vad fan pluggar andrea aderskog strömberg på? :O:O:O:O:O:O
tooova säger:
väldigt stort gjort av dig att sitta hemma och plugga måste jag säga
tooova säger:
duktig tjej

men hallååååå? så chockerande är det väl inte? :(
Det värsta är, att B & T inte är dom enda som komenterat det..
Så nu äre så här, jag är pluggis. Har alltid varit, kommer alltid vara. punkt slut. Sluta mobba mig nu! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0