för jag är clean

Jag säger bara , lycka till med att få tag på mig!
Om min mobil ligger ifrån mig inte ens fem minuter utan att jag rör den så dör den, därför är min mobil till mesta delen död.
Jag kan även säga att ungefär hälften av sms:en folk skickar till mig kommer inte fram, likadant med samtalen.
Jag kan inte heller se missade samtal, och min samtals litsa är icke existerande nu för tiden.
Mitt ljud till mobilen är också borta, vilket betyder att ifall ni skulle råka ringa mig medans min mobil mot förmodan är på hör jag inte ett ljud och missar oftast de flesta samtalen.
Nu tror jag faktiskt jag fått med de flesta problemen.
dock betyder inte det här att ni ska ge upp allt hop om mig, ni får bara försöka mer.
puuss och ciao!

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Men hörru, gå in på facebook!

2009-05-23 @ 16:55:44
Postat av: Andrea

jag är inne på fb!

2009-05-23 @ 17:10:23
URL: http://sagmjauu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0