if cupid got a gun

Skolan igår var ju måttligt jobbig, levde på kaffe och jag kan ju bara säga till er alla att 7:orna i caffis nu vet precis hur jag gillar mitt kaffe :)
Efter skolan igår åkte jag hem till syster, hon var lika underbar som alltid! Hon beordrade mig att sova, och jag fick iaf lite sömn innan jag åkte hem och Julia och Becca kom över. Vi blåste upp kondomer och fixade oss lite innan vi rörde oss hemmåt Alex, där fick Julia och Becca till deras stora lycka kaffe. Jag avstog.
Tjugo över tolv stog vi sedan nere på hamnterminalen med kondomballonger i handen och hälsade våran älskade Jesper välkommen hem.. och theo .. och rasmus .. och mimey och.. ja, alla.
Älskade älskade älskade athene pack, de blev glada men vi blev gladare.
På vägen hem sen tänkte vi stanna på först donken och köpa kaffe, det var stängt, då tänkte vi MAX.. det var ännu stängdare. bajs. Istället fick vi gå hem till mig , (becca med en ögonbindel på sig) , och nöja oss med ost mackor och O'boy. Det var mys och klockan tre hoppade jag in i duschen.
Imorse var Julia den enda som kom i tid av oss, jag och becca lyckades försova oss. yey!
Vi gick ner på stan och köpte kaffe på MAX, träffade sammi och Daman en snabbis och sen tog vi bussen till skolan.

Inte hänt så mycket efter skolan, jag åkte hem och la mig framför tv:n, bråkade med pappa, utvecklingssamtal, bråka med lärarna, och sen hem till Eve för att lugna ner mig. Nu sitter jag här, vi sitter och trackar folk och Julia är söt.
Planen för kvällen, eftersom att vi är lediga imorgon var film kväll med becca men det känns som att hon dissar mig. Buhu, ska nog ringa och prata med henne.
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0