i'm still standing here

Okej, nu äre inte partey?
Herregud, vad är det med folk?
Vi har lång helg, fyra dagar utan skola, vilket betyder fyra kvällar där man kan göra vad man vill och hur väljer mina vänner att spendera denna helg? Hemma.
Är det bara jag som förstår vilken katastrof det här här?
Vi kryper närmare och närmare sommaren, och trots detta är det ingen som taggar till, alla bara dör mer och mer. det är sjukt, det är katastrof, det är inte okej.

Andrea är muy besviken och önskar hon bodde var som helst förutom på denna Ö gud glömt bort.
Nu ska jag röka, död vare med er.
inget puss, bara ciao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

flytta med mig till sassy ceccan. vi kommer ha det MUY trevligt ;)

2009-05-20 @ 22:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0