larger than life

Jag älskar känslan av sommar. Sommar på gotland. Det slog mig nu, precis just nu. Inte att jag älskar sommar, eller känslan av sommaren, inte heller att jag älskar sommar på gotland. Det bara slog mig nu att jag älskar det. Allt. Älskar havet som brusar, en solnedgång på högklint och bad på gotlands stränder. Det är underbart, helt fantastiskt och precis allt det som jag älskar. Jag vet inte vad jag ska säga, kan inte förklara känslan jag känner, men jag har försökt och ger upp nu för ju mer jag försöker destomer förstör jag känslan. Känlsan av frihet, värme och kärlek.
Känslan av att jag har allt, allt som jag någonsin önskat mig.
Lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0