like sunshine on a rainy day

Dagen spenderades med Alex och Sigrid hemma hos Alex. Det var mys. Vi åt mackor, kollade lite kass humor serie och bara umgicks helt allmänt. Vid lite innan fem kanske drog vi bort mot A7 där vi hann med att se slutet på matchen mellan gute och spånga.
När jag kände att klockan började bli ganska mycket rörde jag mig hemmåt där jag fixade mig lite snabbt, hämtade en extra tröja och Tovas cider innan jag gick mot Atterdags för att möta Becca och Nadja. Tillsammans gick vi hem till Daman där vi firade Tovish som fyllde år igår med lite grillning och chill umgänge. Det var mys!
Senare gick jag och Nadja iväg mot först säve, sen söderport och tillslut atterdags innan vi kom rätt där vi mötte Julia, Johan och Peter. Vi väntade in ett gäng tjejer innan vi vandrade mot någon värdelös fest i innerstan som vi ganska så snabbt tröttnade på och dissade för en ca halvtimmes chillande hemma hos Albin.
Vid halv tolv tog Nadja bussen hem till Vibble och jag vandrade hemmåt.
Nu sitter jag här, datan laggar och min huvudvärk är tillbaka. Nyser gör jag också, konstant.
Äh, jag skiter i det här. Sätter på en film, kryper i säng och hoppas att jag mår bättre imorgon. Sov gott!
CIAO!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0