living in a material world

Hola!
Efter skolan som bestod av tre lektioner och massor av mat drog jag med Becca ner till stan där vi gick runt och yrade, en massa talk om boys blev det, innan Becca drog för att möta elin och mamma tog hennes plats istället. På min lilla runda med mamma han jag med att köpa ett par gladiator sandaler, ett linne, ett par jeans leggins, ett par vanliga leggins och en kaffe cool ;)
När vi var klara skjutsade mamma mig till södervärn där min moppe stog och sen åkte jag hem till Eve :) Hennes morbor Jimmy, Vanessa och deras barn Sean var där på besök och jag och syster spenderade vår tid till att leka med bebisen. såå sjukt söt, och det var jätte kul att träffa dom! :)
Efter en massa gullande och fixande av hår smink och klädsel, åkte jag hem, hämtade klubba och gick sedan neråt stan där jag mötte upp Becca, Tova Nadja och co. Senare kom även filip och en massa och vi gick runt och yrade nere i almedalen.
Bilder från dagen kommer senare.
Ajuste, man fick även träffaTopTio en stund, grymt trevlig! Inte träffat den killen på sjukt länge nu.
Och ett stort grattis till Tova som fyller år idag med!



Nu ska jag och Julia hoppa ner i min soffa och kolla på film och käka popcorn.
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0