sometimes I find myself shaking

Ilska.
Jag kan inte lugna ner mig, och just nu är skolan det sista stället jag orkar gå till, skäll på mig senare!
Mina föräldrar är idioter och de ger mig inga som helst pengar till sthlms resan de vetat om i över en vecka nu, och detta berättar dom kvällen innan man ska åka. tack!
Pappa däremot lät väldigt sympatisk i telefonen och sa att jag skulle använda mina argument på mamma isället, jag förklarar att jag redan gjort det och han lämnade mig hängande i telefonen, tårögd, med löftet att han under lunchen skulle ringa och prata med mamma.
Det kanske går bättre, men jag är tveksam.
Dock har jag en resvervplan, jag har redan rensat ur alla pappas små skålar och jackfickor efter mynt, om mamma säger nej åker jag hem till henne och gör likadant!
Muaha.
Nu ska jag lägga mig ner och dö i väntan på domen. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0