in different colors


Okej nu är det dags.
Valborg, den mest överskattade fylle helgen ever, men vi hade kul ändån.
Kvällen började med mat och sådant hemma hos Fanny, det var muy mysigt.
Efter några timmar av vin drickande, vodka shottande och allmänt yr rörde vi oss neråt stan där väldigt mycket folk hade samlats och där stog vi sedan resten av kvällen och yrade runt alldeles för mycket ända tills jag och sigrid vid två tiden drog hemmåt.

Igår så var jag mest hemma och tog det lugnt hela dagen, Runt halv nio tiden kom Becca hem till mig och vi drog oss neråt strandpromenaden. På väg ner mötte vi Nadja som slog sig ihop med oss. Vi satte oss nere på sp där det faktiskt hade samlats ganska så mycket folk, inte så stor koll på vilka det var men Kraft, Daman och några sådana var där iaf. Nadja försvann hemmåt efter ett tag och även Daman och de försvann, dock uppåt donken istället. Elin och Vickan tog istället deras plats, och med dem kom även Filip, David, Robert, Per och.. jag vet inte riktigt.Satt där och yrade ganska så mycket iaf, jag med mitt vin i handen. Helt underbart! eller? Nej men efter ett tag drog vi istället uppåt donken där vi sedan satt fram tills klockan var kanske halv ett, vilket kanske inte låter sådär jätte kul men det tror jag nog att vi hade, muahah.

Nu ska jag lägga upp lite bilder, sola, röka, fixa mig och sedan ifall jag är riktigt snäll gå och träffa Rasmus så han får röka lite han med, men bara kanske. ;)
PUSSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0