i'll be there for you through it all

Skrev på båten :

Sitter på båten nu, ingenting att göra så jag tänkte bara skriva ett litet inlägg redan nu så jag slipper tänka så mycket på det sen när jag kommer hem.
Vi har haft det jätte kul i stockholm i helgen och hunnit med det mesta, jag köpte min balklänning (love it) , var på gröna lund ( helt impuls det där ), och festade som fan med en massa sköna folk,.. och vissa andra lite minde sköna personer som fick mig att skämmas över att jag var svenne själv. Usch! Dock har ju jag lite thai blodet ;)
måste bara säga att jag älskar min syster otroligt mycket, vi har haft så jävla kul alltså, och det här måste vi göra om snart!
Dessutom fyller min bror 18 idag, jag är en hemsk syster som missade det, jag ska dock gottgöra honom.
Men iaf världens största grattis till honom!

Jag älskar dig bror, tiden går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0