what doesn't kill you makes you stronger

Sitter hemma hos syster. Skulle bara hämta min dvd eftersom pappa vill ha med sig den på sin resa men jag gillar att vara här så jag stannar en stund också.
Idag var det roomservice i skolan, alltså var det ganska så slappt. Ifall man ville kunde man klä ut sig och rolig som jag är klädde jag ut mig till peppish. Sprang runt där med hans t-shirt, solbrillor och moppehjälp tillsammans med påmålad mustasch. Snyyyyyyggggging alltså.
Nu har vi lång helg och är lediga fram tills på måndag, god damn. Nu äre partey!
Eve satte precis på 'yes', jag diggar lugnt med och njuter av sommar feelingen.
Ska också försöka vara social nu.
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0